............................................. Şu an website stats kişi online ...........................

İSTANBUL SEMT HARİTASI

|






"Bu haritanın burada ne işi var yahu"

ÇÜNKÜ KOSKOCA İNTERNET AĞINDA İSTANBUL'A AİT SEMTLERİ GÖSTEREN ADAM GİBİ BİR HARİTA YOK. OLANLARDA YARIM YAMALAK.

Nereden mi biliyorum?

Çünkü İstanbul şehrine atandım ve bir bakayım bu şehirde hangi semti nerede bulabilirim dedim büyük umutlarla, ama bulamadım tabi adam gibi bir harita. Bende yarımları birleştire birleştire tam'a ulaştım ve böyle bir harita çıktı ortaya. Öle fazla özenmedim tabi, belki bir gün daha güzel bişi yaparım şimdi uğraşmak istemiorum bu işimi görüyo...


BİRİLERİNİN İŞİNE YARAYACAK OLURSA NE MUTLU BANA


12 yorum yapılmış. Tıkla yorumunu bırak:

Şehzade Ali dedi ki...

İste haritan olayım

Adsız dedi ki...

kardesim allah ne muradin varsa versin,bu haritaya her baktigimda sana bi hayir duasi okuycam :)
kac gündür sanal kazen ben kepce ist. semt haritasi ariyorum. belediyenin resmi sitesinde bile ise yarar semt haritasi yoktu.
bugün ist.a ucuyorum, son bi defa daha deneyim sansimi dedim ve buraya rasladim. tskrler, islerin rasgele :)

Adsız dedi ki...

ben 6ay önce aramıştım belediyenin sitesinde hazırlık aşamasında yazıyordu birkez daha bakayım belki site açılmştır dedim ama nafile sonra sizin haritayı inceledim tebrik ederim koskoca istanbul belediyesinin yapamadığını yapmışsınız bir türk vatandaşı olarak böyle eksikliklere çok üzülüyorum sizide tebrik ediyorum

Adsız dedi ki...

çok teşekkür ederimmm bu kadar güzel bir kinaye yaptığın için bizim internet ağında bulabileceğimiz aynen bu kadar kısıtlı süperrrr ya

Adsız dedi ki...

Gerçekten yok böyle bişey iki saatir bnde arıyorum ama ist. tanıtıcı hangi semt nerede bir harita bulamadım. Yetkililer duysun... gereksiz ayrıntılı harita çok genl hiç yok.. Eline sağlık kardeşim. TŞK.

Adsız dedi ki...

bu haritadan bende yararlanıyorum gayet güzel buldum istediğim semtleri hangisi hangisine komşu onları inceledim ben beyendim ellerine sağlık .

Adsız dedi ki...

Keşke tuzla da olsaydı :(

Adsız dedi ki...

Bu harita benim de cok isime yaradi.. emegini bizlerle paylastigin icin tesekkürler!!

Adsız dedi ki...

kaç gündür
ist haritsı arıyorum ama bir türlü bulamadım bir çok siteye girdim ama gine bulmadım bu durumdan şikayetçiyim lütfen ist haritası yayınayın

Adsız dedi ki...

Gerçekten çok harika bir harita.Bir saattir taksim-mecidiyeköy arsını gösteren harita arıyordum tesadüf buldum.Bir ankaralı olarak harita sayesinde kaybolmam.Çok teşekkürler.

Ankara'dan sevil

Unknown dedi ki...

cok tesekkurler.gunlerdir ikitelli-güneşli civarında hangi semtler var nerelerde ev bulabilirim diye arıyordum.sagolun.

Adsız dedi ki...

bence de allah razı olsun kardeşim.