............................................. Şu an website stats kişi online ...........................

AŞK'IN EN KÜÇÜK HALİ (ilkokul)

|


İlkokul öğrencisinin gerçek aşkla tanışmasının belgesidir bu kağıt.
Tamam o yaşta hiçbirşey ciddi değildir, ama her alışkanlığın temeli de o yaşta atılır.

Peki gerçek aşk nedir?

Hüzün mü? Sevgi mi? Mutluluk mu? Acı mı?


Belkide hepsinin arasına sıkışıp kalmış birşey haline geldi günümüzde "aşk" denen şey.
Alınıp satılması çok kolay birşey haline geldi.


Hani dizilerin devam etmesi gerekiyoya bu yüzden bir barışıp bir kavga etmesi gerekiyo kahramanlarının sıkıcı olmasın diye.
Belkide o gerizekalı diziler yüzünden bu hale geldi "aşk" daha ilkokulda bile.

Daha fazla yorum yapmam ben...


5 yorum yapılmış. Tıkla yorumunu bırak:

Şehzade Ali dedi ki...

Aşk gitgide yok oluyor ve varlığını devam ettirdiğini de düşünmüyorum.Ve bu olgu beni bu tür düşüncelere itti.

çilek dedi ki...

:))
ışın hızıyla yılar öncesine gittim. kendim böyle bir mektup yazmış mıydım acaba diye yokladım ama çıkaramadım. sanırım ilkokul aşkım o kadar da matah biri değildi :) ama aklımda kalan bir iki satır var. satırların sahibi sevgili kardeşim. şöyle yazmıştı hıdırellezde gül ağacının dibine bıraktığı ve milyonkere katladığı 8ama annemle benim özenle açıp baktığımız) kağıda : Allahım... Alev beni bi kerecik öpsün. daha ilkokul ikiye gidiyordu sanırım canım benim. rahmetle anıyorum bitanemi.

aahmetcelebii dedi ki...

Minikler çok masum oluyorlar duygularında insana daha çok dokunuyor demi çilek :)

çilek dedi ki...

aynen aynen :)

Adsız dedi ki...

ger�ek a�k hi� bir zaman yok olmayan sat�lmayan sat�n al�namayand�r.ayr�ca a�k�nda ya�� yoktur.